1.04.2016

Candy nie na żarty :) / April Fool's Day candy

Dzisiaj Prima Aprilis czyli dzień żartów ale u mnie na przekór dzisiaj Candy Nie Na Żarty :) Chcę Was dzisiaj wraz z Family Portraits obsypać cukierkami.
O tym jakie fajne jest Family Portraits i jak dynamicznie się rozwija już Wam niedawno pisałam. Co tydzień trafia do sklepu coś nowego a ceny produktów są bardzo konkurencyjne. Dodatkowo dla Wszystkich członków fejsbukowej grupy Family Portraits jest stały rabat 10% na zakupy po wpisaniu kodu. Kod znajdziecie po zapisaniu się do grupy :)
Wielbiciele ojczystego języka znajdą tam również produkty z polskimi napisami.
Jeśli chcielibyście zacząć przygodę ze scrapbookingiem kieszonkowym ale nie wiecie od czego zacząć, Family Portraits i na to ma lekarstwo - specjalny, wypasiony e-book stworzony przez cały design team FP. Jest po polsku, wyładowany zdjęciami i bardzo przydatnymi informacjami a co więcej, jest całkowicie za darmo. Cała ekipa Family Portraits włożyła w jego przygotowanie mnóstwo pracy i energii i mamy nadzieję, że będzie dla Was pomocą i kopalnią informacji.

It's April Fool's Day today but I won't make jokes of You ;) I am going to do opposite  thing - spoil You a little with some candy. 
Along with Family Portraits I want to give one of You a goodie bag filled with their products.
I told You in one of my previous posts how cool is Family Portraits. It's young, polish company making stuff for pocket scrapbooking (but they also work perfectly with any scrapbooking designs) such as albums, pocket pages, stickers, cards and more. They reveal new stuff each week and look at their prices. And they ship internationally :) What's more, for members of their Facebook group "Family Portraits" there is 10% discount code. You just have to go there and join the group :)

Family Portraits also prepared a freebook about pocket scrapbooking. It's brilliant, full of great pictures and ideas but it's available only in Polish.



A teraz czas, żeby Was rozpieścić :) Jeśli chcecie dostać paczkę niespodziankę wypełnioną produktami od Family Portraits wystarczy, że polubicie ich stronę na Facebooku o tutaj >>> klik. Nie będę Was sprawdzać ale na pewno nie będziecie chcieli przegapić tych wszystkich inspiracji i nowości od FP. Będzie mi również bardzo miło jeśli zajrzycie na moją stronę na FB >>> klik. Jeśli Wam się spodoba, nie bójcie się polubić ;) ale to również nie jest warunek konieczny. Czeka tam na Was również ważny prze tydzień kupon na tańsze o 15% zakupy w Family Portraits. Kupon będzie ważny do 8 kwietnia.
Zostawcie komentarz pod tym postem a ja 8 kwietnia wylosuję zwycięzcę, do którego poleci paczka.

Nie zapomnijcie powiedzieć o candy Waszym skrapowym koleżankom :)

And now it's time for spoiling part :) If You want to win a suprise pack filled with Family Portraits products all You have to do is to like their page on Facebook >>> click. Simple as that. I won't be checking on You but I am sure You don't want to miss any of those great inspirations and new stuff from FP. I would also love if You check my FB page >>> click. If You like it and want to be updated with my designs, feel free to like it. But it's not obligatory. You will find there some 15% discount coupon there. It's valid till 8'th od april.
After You visit Facebook, leave a comment under this post. I will draw a winner on april 8'th.

Don't forget to tell about this candy to all Your scrappy friends :)

A wieczorem będę miała kolejne niusy dla Was. jestem tym bardzo podekscytowana.

And i will be back in the evening with some big announcement. I am so excited.

25 komentarzy :

  1. Bardzo lubię produkty z Family Portraits, a że wciągnęłam się w kieszonkowe scrapowanie, to ciągle mi ich mało, może uda sie coś wylosować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeja bardzo mi miło to czytać! Cieszę się, że się wkręciłaś!!

      Usuń
  2. Niedawno odkryłam Family Portaits i od razu polubiłam. Po co zamawiać z innych państw skoro w Polsce rośnie taka super firma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty od Family Portraits są świetne. Podglądam już ich od dłuższego czasu :) Mnóstwo inspiracji. Super, że mają produkty w Polskim języku, jest to mega plus, bo trudno je gdzieś znaleźć, w dodatku takie ładne :) A zniżka na pewno się przyda :D pozdrowionka i miłego Prima Aprilis :) KASIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po polskiemu będzie coraz więcej :D Bardzo się cieszymy, że macie takie dobre zdanie o FP!! Dzięki!

      Usuń
  4. Family Portraits to masa inspiracji, no a ich produkty... Bardzo je lubię. Ostatnio zainteresowałam się PL-em i tak mnie kusi ten śliczny, żółciutki album od FP, że nie wiem :) Mam nadzieję, że będę kiedyś miała możliwość zgłębić temat PL i zamówić w tym celu produkty z rodzimej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się miałam odchudzić a nie mój portfel :-) Prawdziwie słodka pokusa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka niespodzianka! Bardzo chętnie biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z koszulkami i kartami Family Portraits zaczynałam, a może nadal zaczynam :), swoją przygodę z PL. Mam też te od Becky Higgins i przyznam, że niczym się nie różnią. W związku z tym stawiam na Family Portraits, wszystko dostępne od ręki, szybka przesyłka. Polecam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyna wada FP to to, że mają za mało wzorów koszulek. Ale i tak kupuję tylko u nich (robie właśnie swój pierwszy album), a w PL zakochałam się właśnie dzięki blogowi Miry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caly czas sie rozwijamy I w przyszlosci na pewno bedzie ich wiecej :))

      Usuń
  9. Swoje pierwsze zakupy w FP mam już za sobą. Jestem bardzo zadowolona, więc chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  10. A co tam! Daaaawno nie brałam udziału w Candy! Spróbować zawsze warto!
    A nóż widelec się uda i w końcu będę mieć motywację do zrobienia czegoś nowego :-D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się grzecznie w kolejce z nadzieją na paczuszkę dobroci.😃

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak... wszystko co piękne kusi swoim urokiem... czasami trafia do nas, czasami musimy nacieszyć się tylko oczami... powodzenia życzę wszystkim biorącym udział w zabawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest dobry czas aby spróbować czegoś nowego. Taka paczuszka byłaby miłą niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja grzecznie ustawiam się w kolejce :) Uwielbiam i podziwiam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę z tak świetnej okazji do zabawy ! Świetne produkty i masa inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że Project Life zaczęłam w tym roku ale totalnie się w nim zakochałam. :) Co prawda do większych zakupów jeśli chodzi o PL się dopiero zabieram ale FP obserwuję już od jakiegoś czasu i ich cudeńka na praaaaaawdę kuszą swoją niepowtarzalnością i pięknem więc czekam na jakiś zlot w pobliżu aby móc oddać się tej przyjemności pobuszowania po ich stoisku. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nats, jak tylko będziesz na naszym stoisku to mi się przedstaw, ze jesteś NATS! Chętnie Cię poznam, bo w sieci już podziwiam Twoje PLowe poczynania :D

      Usuń